dijous, 11 de juny del 2009

Adéu?



Una persona hem va dir un dia: Quan acabis la carrera, tot just començaràs a aprendre. I la persona sàvia que m'ho va dir té tota la raó del món, potser acabem les classes lectives, però mai acabarem una assignatura. Cada dia aprenem més, l'educació mai acaba, per tant és impossible dir que aquest bloc acaba aquí.

L'Assignatura de Teoria de l'educació no ha estat el que m'esperava, potser m'imaginava una teoria de l'educació I però més ampliada: pedagogs, teories... però realment ha estat molt millor que això. Entar el primer dia a classe, i dir-nos que haviem d'informar-nos del que passava a la societat, de que havíem de fer un blog, tot això, de fer-nos dir a una realitat que si podíem tocar, de fer-nos veure que entre els fulls hi ha una aplicació, això hem va encantar. Sí que són importants els pedagogs i les seves teories, però fixar-nos en això seria estancar-nos a uns fulls i no veure el que passa davant dels nostres ulls.
He aprés moltíssim sobre l'educació en l'actualitat, i el que és més, m'ha ajudat a que m'agradés buscar informació, interessar-me per saber més sobre el dia a dia educatiu... També el treball que hem fet sobre l'EEES m'ha agradat molt, per saber el que estem vivint ara, si que era un treball arriscat, però buscar informació sobre ell, a mi i a molta més gent de la classe ens ha servit per saber coses que desconeixiem del pla bolonya. La entrevista amb el senyor Carrasco va estar molt interessant, i ens va servir per fer una preparació abans del que li voliem dir, i saber-nos explicar davant d'ell.

Els debats, tot i que crec que ens hauríem d'informar abans del que parlariem, per tots tenir alguna cosa més que el nostre criteri subjectiu, tot i això, és el que més hem motivava anar a classe per poder parlar i poder dir el que en pensava, que la gent digues el que pensava i sobretot que el professor participes d'aquests debats.

Si m'emportés una cosa dolenta d'aquesta assignatura sería el seu horari, ja que al viure lluny, a vegades havía de marxar abans. I una cosa bona sería tot el que he aprés, el bloc, i les ganes que m'ha donat de seguir buscant informació sobre l'educació.

No penso dir adéu aquest bloc perquè a l'educació mai se li deu adéu, ja que que cada dia aprenem, cada dia ens eduquem per molt grans que ens fem, per molts dies que veiem passar davant nostre, l'educació sempre i és present. "HASTA EL MÁS VIEJO TIENE ALGO QUE APRENDER"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada